SPECS: lzma.spec - use lzma from p7zip sources, which uses multith...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 8 Wrz 2007, 22:41:22 CEST

On Sat, 8 Sep 2007, Bartosz Taudul wrote:
> A jak tarball z lzma zostanie uaktualniony, to znowu z p7zip wywalać
> podpakiet i przywracać lzma.spec z martwych?

1. Gdzie napisałem, żeby zrobić cvs rm? Zresztą - nawet jak się to zrobi
   to nie ma problemu z przywróceniem paczki. Z tego co rozumiem to
   dotychczasowa wersja jest po prostu słabsza, right?
2. W czym szkodzi, żeby w p7zip pojawił się pakiet, np.: p7zip-lzma, z
   provides lzma ? To załatwi sprawę na dłużej, a jak ktoś będzie chciał
   wybrać to będzie miał możliwość. Paczki miałyby wzajemne
   obsoletes/conflicts.