SPECS: lzma.spec - use lzma from p7zip sources, which uses multith...

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Nie, 9 Wrz 2007, 00:03:37 CEST

On Sat, Sep 08, 2007 at 10:41:22PM +0200, Pawel Golaszewski wrote:
> [...]
                                                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> 1. Gdzie napisałem, żeby zrobić cvs rm?
Podkreśliłem.

> Zresztą - nawet jak się to zrobi
>    to nie ma problemu z przywróceniem paczki.
A kto to zrobi? Bo mnie na przykład trzęsie jak myślę o tych wszystkich
cvs-owych hopsiupach które trzeba będzie robić.

> Z tego co rozumiem to
>    dotychczasowa wersja jest po prostu słabsza, right?
Dotychczasowa wersja to to samo co z p7zip-a, minus wielowątkowość, plus
implementacja w javie, c#, opis formatu, itp. Z żadnych tych rzeczy nie
korzystamy.

> 2. W czym szkodzi, żeby w p7zip pojawił się pakiet, np.: p7zip-lzma, z
>    provides lzma ? To załatwi sprawę na dłużej, a jak ktoś będzie chciał
>    wybrać to będzie miał możliwość. Paczki miałyby wzajemne
>    obsoletes/conflicts.
Ale po co mnożyć byty ponad potrzebę? p7zip to p7zip, lzma może stamtąd
w każdej chwili wylecieć. To raz. Dwa, po zaktualizowaniu tarballa z
lzma będziemy mieli dwie paczki z (mniej więcej) tą samą binarką. Po co?
Po trzecie, zaraz by się pojawiły jakieś patche na lzma. Kogoś
interesuje tylko p7zip (nowa wersja jest na przykład 2 razy szybsza). Ma
teraz się babrać w patchach do kodu, którego nawet nie będzie miał jak
przetestować czy działa?

wolf
--
  Bartek   .