postfix-2.3.12-4

Pon, 10 Wrz 2007, 12:08:04 CEST

Grzegorz Saracki wrote:
> Na ftp AC niedawno trafił postfix-2.3.12-4. Ta paczka jest według mnie nie używalna
> w większości zastosowań. Po uaktualnieniu 2.2 -> 2.3 można przeczytać:
> warning: TLS has been selected, but TLS support is not compiled in
> warning: smtpd_sasl_auth_enable is true, but SASL support is not compiled in
>
> czyli ogólny efekt - nie można wysłać poczty.
> Mam wrażenie że nikt nie sprawdza co trafia na ftp AC.

To bardzo mozliwe.
A tak BTW, ty sprawdzasz to co lezy w ready/ ?
Bo (zgaduje): do updates Ac trafiaja rzeczy, ktore odlezaly jakis czas w
ready/ i nikt w tym czasie nie zglosil do nich zastrzezen...

Etatowych testerow w PLD nie ma.

PS1. Niemniej dziekuje za zgloszenie problemu.
PS2. Nie, to nie ja puscilem tego postfiksa.
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36