postfix-2.3.12-4

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pon, 10 Wrz 2007, 12:31:46 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To bardzo mozliwe.
> A tak BTW, ty sprawdzasz to co lezy w ready/ ?
> Bo (zgaduje): do updates Ac trafiaja rzeczy, ktore odlezaly jakis czas w
> ready/ i nikt w tym czasie nie zglosil do nich zastrzezen...
Na users były zastrzeżenia.
Niestety ktoś się uparł żeby z 2.2 przejść na 2.3 i ten ktoś zapewniał,
że zmiany jakie
są między gałęziami są na tyle OK (u niego działają), że można to zrobić.
Niestety... wystarczy zerknąć w CVS...

Dodam, że Mateusz Kijowski wysłał na devel pełny update do postfiksa
gałęzi 2.2 -
nieinwazyjna, naturalną i przede wszystkim spokojną aktualizację bardzo
ważnego (IMHO)
serwisu w stabilnej gałęzi dystrybucji jaką jest AC.

> Etatowych testerow w PLD nie ma.
>
> PS1. Niemniej dziekuje za zgloszenie problemu.
> PS2. Nie, to nie ja puscilem tego postfiksa.
Żałuję, że nie comittnąłem zmian matika, ale jako, że siedzi obok mnie w
pracy wolałem
żeby poszło to na listę...

--
Andrzej Zawadzki