postfix-2.3.12-4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 19:03:22 CEST

On Mon, Sep 10, 2007 at 13:41:06 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Robicie z igły widły a wysyłanie mogło faktycznie nie działac tylko via ssl.

Misiu pysiu kolorowy, wyobraź sobie że niektórzy a nawet wielu używają
SASL-a i przez taki serwer nie mógłby nic wysłać ŻADEN klient.

Podpowiem: postfix to nie jest masqmail czy inna omta i używa się tego
nie tylko na prywatnych komputerach, więc proszę nie bagatelizować
problemu.

> Co innego zgloszenie bledu zanim faktycznie paczka zostanie
> przesunieta z ready w powazniejsze miejsce

Przepraszam miszczu, że nie zdążyłem w te 12 godzin przetestować
pakietu, który zjebałeś; o to pretensji nie mam. Miałem tyle czasu, że
normalnie mogłem z 17 rewizji przepuścić - i o to mam większe.

> a co innego bluzganie na
> mailach i w commitlogach i usprawiedliwianie sie ze szukalo sie bledu
> do 3 w nocy (o kim mowa to pewnie sam zainteresowany wie najlepiej).

Usprawiedliwianie? Żalenie się!

> Zamiast tego mozna bylo po prostu to poprawic a nie slac bzdurnych
> komitow i obrazajacych maili

Dla jasności - gdybym sobie to pociągnął z ready, to bym grzecznie
poprawił, a gdyby mi się nie chciało, to bym zgłosił. Tak ot po prostu.

Ale to było w updates, a ewidentną głupotę należy piętnować, co też
uczyniłem, szczególnie że dotyczył duetu - ciebie oraz glena, który z
ac-updates robi najwyraźniej ac-test.

> (szczegolnie, ze commity obrazajacego
> wcale nie sa bez zarzutu) - prawda?

Możesz powiedzieć który? STBR poszedł na 1.282.2.14, brakującego na
Source8 taga z 1.282.2.15 mógł każdy średnio inteligentny szympans
zrobić w 2 sekundy.
Pomijając już fakt, że STBR commitowałem o 3:10, a następny commit jest
z 3:43 - skoro 12 godzin wystarcza na ready, to pół godziny na
przebudowanie było aż nadto, nieprawdaż?

> I nie bede teraz dluzej dyskutowal dlaczego z premedytacja olalem
> jakies smieszne upgrady postfiksa 2.2 i zrobilem od razu 2.3. My nie
> debian zeby archaizmow uzywac.

A co do tego się nie wypowiem. Ale jeśli TAK mają wyglądać ac-updates,
to po co Th?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>