postfix-2.3.12-4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 19:20:29 CEST

On Mon, Sep 10, 2007 at 16:05:49 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> Zgłaszasz się na beta-testera, czy "oni" mają to zrobić? :P

Abstrahując od samego faktu zmiany wersji w AC, gdzie o ile dobrze
pamiętam takie rzeczy miały się dziać z przyczyn sec-bugów lub innych
CZYMKOLWIEK UZASADNIONYCH (a tu powodu takiej zmiany nie ma)...

to jak już wspomniałem przed momentem - ja oprogramowanie serwerowe
testuję na kilkunastu maszynach. Gdyby mi taki bug wyszedł z ready, to
bym się nic nie zdziwił ani nie zająknął, niestety glen sprowadził jak
dla mnie ac-updates do poziomu ac-test.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>