SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 12 Wrz 2007, 12:31:36 CEST

On Wed, 12 Sep 2007, Mateusz Murawski wrote:
> Rozumiem ze mowisz o Ac, a czy w Th tez jest konieczne wlaczenie tej
> latki? Jak dla mnie zmienia ona funkcjonalnosc i autor Postfiksa nie
> akceptuje jej, wiec nie powinna byc wlaczana domyslnie.

To, że autor danego programu łatki nie akceptuje nie ma tu absolutnie
żadnego znaczenia - powoduje tylko więcej roboty z konserwacją, bo nie
wejdzie w mainstream. Tylko tyle (albo aż tyle).

Na tej zasadzie jak mówisz np.: nigdy w pine/alpine nie byłoby maildir-ów,
bo autorzy nie uważają tego za potrzebne. I takich przykładów można mnożyć
na pęczki.

Nie jest ważne czy łata zmienia funkcjonalność, rozszerza ją, zmniejsza,
modyfikuje czy co tam dowolnie robi. Ważne czy to jest potrzebne, czy łata
dobrze działa.