SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 12 Wrz 2007, 15:35:49 CEST

12-09-07, Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org> napisał(a):
> [...]

Zanim bcond został reversnięty to był mail na liście czy ktoś ma
sprzeciw - nikt nie miał a userzy chcieli mieć to jako default. Więc
naprawdę nie marudźcie.

W Ac ten bcond nie miał być włączony i było tak jak hawk pisze.

> To, że autor danego programu łatki nie akceptuje nie ma tu absolutnie
> żadnego znaczenia - powoduje tylko więcej roboty z konserwacją, bo nie
> wejdzie w mainstream. Tylko tyle (albo aż tyle).
>
> Na tej zasadzie jak mówisz np.: nigdy w pine/alpine nie byłoby maildir-ów,
> bo autorzy nie uważają tego za potrzebne. I takich przykładów można mnożyć
> na pęczki.
>
> Nie jest ważne czy łata zmienia funkcjonalność, rozszerza ją, zmniejsza,
> modyfikuje czy co tam dowolnie robi. Ważne czy to jest potrzebne, czy łata
> dobrze działa.

Otóż to.