SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 04:12:42 CEST

On Thu, Sep 13, 2007 at 00:46:20 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> O matko, ratujesz mi życie - przecież zaraz by ktoś[tm] pisał, że to
> wszystko moja wina i skargę do CDG pisał, którą pewnie każdy by olał i

Na prawdę jesteś aż tak tępy, że nie odróżniasz tematów? Zjebałeś SASL-a
i TLS-a w stabilnej linii AC i nawet jakoś specjalnie się nie poczuwasz
do winy, a tutaj jest mowa o VDA, które mi ani ziębi ani grzeje (że z Th
wzięte to nie ma co wspominać)* - odnotowałem jedynie fakt, że
ignorujesz zdanie innych i wrzucasz zmiany, które akurat u ciebie nic
nie psują; nic dziwnego, skoro dotyczą rzeczy, z których nie korzystasz.
Równie dobrze mógłbyś zrobić cvs rm połowy repo i stwierdzić, że tych
pakietów nie używałeś, więc u ciebie wszystko nadal działa.
*Słaba pamięć krótkoterminowa cechuje istoty na niższym stopniu ewolucji.

> wyzwisk by poleciało co nie miara - które zawsze lecą gdy ktoś[tm]
> pisze i zapisuje się na pld-devel-pl bo brak wychowania powoduje takie
> zachowanie i skórcze moszny.

Widzisz dzieciaku, ja tę dyskusję już dawno skończyłem, chyba sam
musiałeś się dowartościować pisząc tego nic-już-niewnoszącego maila
(patrz na końcu trudne słowo). A jak chcesz mieć ostatnie słowo to
proszę - wystarczy że odpiszesz teraz, bo dla mnie to EOT. Zaś z
problemami seksualnymi to lepiej idź do specjalisty.

> A, że coś u mnie działa to już totalnie denerwuje kogoś[tm] i

Jak q* u ciebie działa SASL, skoro go nie używasz? Jak działa ci TLS,
skoro go nie używasz? Jaką masz konfigurację wirtualek bez VDA, że
kładziesz CZYJĄŚ głowę o zakład, że po włączeniu mu się nie rozsypie?
Przez niedbalstwo rozpierdalsz rzeczy, o których chyba nie masz pojęcia,
po co istnieją, nieświadom tego, że ktoś używa.

> jest wojna którą kończy, że jestem idiotą a sam
> robi zupełnie bardziej idiotyczne rzeczy...

Oh wymień te 'zupelnie bardziej idiotyczne rzeczy'. Poza marnowaniem
czasu na odpowiadanie na pustą merytorycznie treść.

Bo jedyną bardziej idiotyczą rzeczą, niż twoje zmiany, było
przeniesienie tak 'odmienionego' pakietu z ready, ale pisanie o tym na
-pl jest bezcelowe (tak samo jak pisanie o ktosiu[tm] byłoby bezcelowe,
gdybym przypadkiem nie dostał info o toczącej się tu rozmowie, ale nie
przeszkadzało ci to).

> dziękuje Ci za tego maila, bo w innym wypadku pewnie skończyłbym na -w
> z +1 ktoś[tm].

Ależ proszę cię bardzo, nie zapomnij dobrze umotywować wniosku; możesz
napisać, że mnie nie lubisz bo jestem głupi i na pewno głosuję na
Leppera, a w ogóle to jestem Żydem, masonem, cyklistą i ubekiem.

A tym się różnimy, że mi żadne wnioskowanie w CDG do głowy nie przyszło,
a ty zdążyłeś mi to imputować samemu zahaczając o to pomyślunkiem. W
psychologii to się określa mianem projekcji. Trudne słowo.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia)

Od tego momentu możesz śmiało podbudowywać swoje ego - zajmujesz
zaszczytne miejsce obok mkochano.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>