SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 13 Wrz 2007, 00:46:20 CEST

13-09-07, Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl> napisał(a):

> Ja tylko powiem ze we wtorek zrobilem upgrade postfixa 2.2.x (z AC, bez VDA)
> do 2.4.5 (z Th, z VDA) i nie zauwazylem zeby cokolwiek nie/zle/inaczej
> dzialalo. Mam Maildiry w $HOME i wysoce upierdliwych luserow wiec pewnie
> by juz dali znac jakby cos bylo zle ;)

O matko, ratujesz mi życie - przecież zaraz by ktoś[tm] pisał, że to
wszystko moja wina i skargę do CDG pisał, którą pewnie każdy by olał i
wyzwisk by poleciało co nie miara - które zawsze lecą gdy ktoś[tm]
pisze i zapisuje się na pld-devel-pl bo brak wychowania powoduje takie
zachowanie i skórcze moszny. A, że coś u mnie działa to już totalnie
denerwuje kogoś[tm] i jest wojna którą kończy, że jestem idiotą a sam
robi zupełnie bardziej idiotyczne rzeczy... - także bagginsie,
dziękuje Ci za tego maila, bo w innym wypadku pewnie skończyłbym na -w
z +1 ktoś[tm].

* ktoś[tm] to gotar, żeby nie było wątpliwości