SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Czw, 13 Wrz 2007, 14:03:55 CEST

On Thu, 13 Sep 2007, Marcin Kurzyna wrote:

> a używasz "virtual_maildir_suffix"? To jest opcja która dochodzi z VDA i
> właśnie o nią mi chodziło. Pozwala jak sama nazwa wskazuje na określenie
> sufiksu do ścieżki wirtualnych skrzynek.

Nie, wogole nie uzywalem ani nie uzywam tej fukcjonalnosci.
Ale jak widac na defaultach nic nie psuje.

> Natomiast to jest kwestia uruchomienia postfixa bez VDA na konfigu dla VDA - w
> drugą stronę rzeczywiście nie powinno mieć to znaczenia. Nie wiem czy są inne
> konflikty.
>
> Żeby nie było - ja jest za tym żeby VDA było domyślnie - ułatwiło by mi to
> życie.

A ja nie widze przeciwskazan, skoro nic nie psuje.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!