SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 13 Wrz 2007, 21:46:40 CEST

> Nie, wogole nie uzywalem ani nie uzywam tej fukcjonalnosci.
> Ale jak widac na defaultach nic nie psuje.

Owszem psuje. Zmienia sie sposob dzialania zwyklych wirutali przez co
wlasciciele "zwyklych" konfiguracji moga sie obudzic z reka w nocniki.
Szczegolow nie znam, ale pamietam, ze ktos pisal o tym na listach dosc
dawno temu. A moze to byl IRC? Nie udalo mi sie w kazdym razie znalezc w
archiwum list.

M.