UWAGA użytkownicy driverów

Czw, 13 Wrz 2007, 16:49:32 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Offtopicowo - masz jakąś egzotyczną kartę, czy uwagi ogólnie dotyczące
> XFree4/Xorg? Bo jak pamiętam możliwości Xów sprzed 10 lat, to...
> ciekawie było.

Szerokie spektrum kart; glownie Intele, ATI, Matrox.
Przewaznie w losowych momentach zwis X-ow lub kernela przy przelaczaniu z/na
konsole tekstowa. Albo smieci na konsoli po przelaczeniu czyniace ja
nieuzywalna.
Ra, nawet Ra+2.6 takich problemow nie powodowalo.
A od czasow Ac problemy sa przy wszystkich kernelach, ktorych probowalem.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36