SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 14 Wrz 2007, 09:35:39 CEST

On Thu, 13 Sep 2007, Jakub Bogusz wrote:
> Fakt nieprzyjęcia nie musi mieć, powody nieprzyjęcia mogą.

Oczywiście, ale to się bezpośrednio wiąże z akapitem poniżej :)

> [...]
> I czy nie rozwala istniejących instalacji wykonanych przed istnieniem
> łaty. Jeżeli istniejące konfiguracje dalej działają tak samo, to OK.

Owszem, choć czasem w pewnych (bardzo rzadkich) sytuacjach nawet to warto
poświęcić :)
Ale generalnie - oczywiście, że masz rację :)