SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 13 Wrz 2007, 17:12:03 CEST

On Wed, Sep 12, 2007 at 12:31:36PM +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> To, że autor danego programu łatki nie akceptuje nie ma tu absolutnie
> żadnego znaczenia - powoduje tylko więcej roboty z konserwacją, bo nie
> wejdzie w mainstream. Tylko tyle (albo aż tyle).

Fakt nieprzyjęcia nie musi mieć, powody nieprzyjęcia mogą.

[...]
> Nie jest ważne czy łata zmienia funkcjonalność, rozszerza ją, zmniejsza,
> modyfikuje czy co tam dowolnie robi. Ważne czy to jest potrzebne, czy łata
> dobrze działa.

I czy nie rozwala istniejących instalacji wykonanych przed istnieniem
łaty.

Jeżeli istniejące konfiguracje dalej działają tak samo, to OK.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/