bind 9.4.1 Re: postfix-2.3.12-4

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 10:41:24 CEST

On Fri, 14 Sep 2007, Marcin Bohosiewicz wrote:

> On Mon, 10 Sep 2007, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [..]
> Ja dorzuce binda nowego. Nie dziala (nie uruchamia sie) na ppc.

A ja apache'a :(
Nie działa php-ming, i to nie na zasadzie że jakaś funkcja działa
nieprawidłowo tylko normalnie przy starcie wywala że nie udało się załadować
modułu z powodu brakujących symboli...

Skutek jest taki że na jednym serwerze gdzie to jest potrzebne - tkwię na
starym PHPie :-/
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"