bind 9.4.1 Re: postfix-2.3.12-4

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 12:54:02 CEST

On Fri, Sep 14, 2007 at 10:41:24AM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> A ja apache'a :(
> Nie działa php-ming, i to nie na zasadzie że jakaś funkcja działa
> nieprawidłowo tylko normalnie przy starcie wywala że nie udało się
> załadować
> modułu z powodu brakujących symboli...
>
> Skutek jest taki że na jednym serwerze gdzie to jest potrzebne - tkwię na
> starym PHPie :-/

A to już dziwne - ming w zasadzie nie używam, więc wziąłem przykład z
podręcznika (kod poniżej), który działa.

Jaką wersję minga masz u siebie?

$ rpm -q apache ming php-ming
apache-2.2.6-1
ming-0.3.0-1
php-ming-5.2.4-3
$

$ cat ming.php
<?php
  $s = new SWFShape();
  $f = $s->addFill(0xff, 0, 0);
  $s->setRightFill($f);

  $s->movePenTo(-500, -500);
  $s->drawLineTo(500, -500);
  $s->drawLineTo(500, 500);
  $s->drawLineTo(-500, 500);
  $s->drawLineTo(-500, -500);

  $p = new SWFSprite();
  $i = $p->add($s);
  $i->setDepth(1);
  $p->nextFrame();

  for ($n=0; $n<5; ++$n) {
    $i->rotate(-15);
    $p->nextFrame();
  }

  $m = new SWFMovie();
  $m->setBackground(0xff, 0xff, 0xff);
  $m->setDimension(6000, 4000);

  $i = $m->add($p);
  $i->setDepth(1);
  $i->moveTo(-500,2000);
  $i->setName("box");

  $m->add(new SWFAction("box.x += 3;"));
  $m->nextFrame();
  $m->add(new SWFAction("gotoFrame(0); play();"));
  $m->nextFrame();

  header('Content-type: application/x-shockwave-flash');
  $m->output();
?>
$

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.