UWAGA użytkownicy driverów

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 13:04:39 CEST

Ja się tak tylko boczkiem wtrące a propo firefox'a.
Po co używacie firefox'a skoro można go zastąpić operą albo chociażby
konquerorem? Aplikacje o wiele bardziej nowoczesne, szybsze i mniej
zasobożerne.

Nie wiem jak tam ff 3 będzie sie sprawował ale na dzień dzisiejszy ff2 dla
osoby która tylko przegląda strony www to firefox jest złym wyborem. Wolny i
cholernie zasobożerny. Jak dla mnie w tym momencie opera bije całą
konkurencje o głowę a wersja 9.50 będzie biła o dwie głowy;) Tak narzekacie
na zasobożerność ff a przecież wystarczy się przesiąść.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic