UWAGA użytkownicy driverów

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 16:24:36 CEST

On Fri, 14 Sep 2007, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To chyba tylko u ciebie tak dziala. Ja mam jak u przedpiscy.
> Przelacza mi na inicjalny pulpit jak tylko sprobuje aktywowac jakakolwiek
> kontrolke okna obslugiwana przez OO a nie przez wm.

No to u mnie też działa normalnie :)
Otwieram na którymś pulpicie, przenoszę na sąsiedni. Daję "nowy dokument",
potem jeszcze menu Format->Znak, otwiera się okno z właściwościami fontów.
Klikam w pomoc - otwiera się pomoc. Wszystko tam gdzie trzeba.

Używam WindowMaker-0.91.0-7.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"