Re: [TH] zła kolejność instalcji pakietów przez poldka

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 24 Wrz 2007, 12:08:12 CEST

On 9/24/07, Rafał Cygnarowski <zswi w pers.pl> wrote:

> O ile pamiętam, to rpm ignoruje wszelkie Pre/Post Req i jedyny sposób na to,
> to ustawienie kolejności instalacji przez poldka, ale niech wypowie się ktoś
> bardziej władny w temacie.

Ostatnio jak testowałem konkurencję poldka, która używa bezpośrednio
librpm zamiast wołać binarkę rpm, to problemy z kolejnością w
transakcji miał właśnie poldek (ma własny algorytm sortowania).

Poza tym - nawet, jeśli znajdziemy błąd w rpm, to lepiej naprawić go
właśnie tam, a nie obchodzić w innym programie.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content