PLDWWW: ????????????

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 25 Wrz 2007, 23:42:11 CEST

On Tue, 25 Sep 2007, Mariusz Mazur wrote:
> Sukcesywnie wycinam coraz większe połacia Azji. Jak się wkurzę, to
> profilaktycznie w ogóle całą wytnę. Tak czy siak, w ciągu paru tygodni
> spam powinien zejść do akceptowalnego poziomu.

Czy naprawdę nie lepiej zrobić moderowania rejestracji?? Ile jest
tygodniowo _prawdziwych_ rejestracji??

Nie ma innych metod?

Wiesz, adresy, które dzisiaj ma TASK jeszcze baaardzo niedawno temu były
przez wiele różnorakich GeoIP i podobnych identyfikowane jako
"Pakistan"... więc nie wiem czy twoje wycinanie jest taki fajne.