PLDWWW: ????????????

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 23:53:29 CEST

Dnia wtorek, 25 września 2007, Pawel Golaszewski napisał:
> Czy naprawdę nie lepiej zrobić moderowania rejestracji?? Ile jest
> tygodniowo _prawdziwych_ rejestracji??
>
> Nie ma innych metod?
>
> Wiesz, adresy, które dzisiaj ma TASK jeszcze baaardzo niedawno temu były
> przez wiele różnorakich GeoIP i podobnych identyfikowane jako
> "Pakistan"... więc nie wiem czy twoje wycinanie jest taki fajne.

Jak ci się chce, to możesz nawet napisać zaawansowany filtr bajezjański...

A ponieważ mi się nie chce, to zrobiłem najprostszą rzecz w postaci banowania
ipików. Jak się nie będzie sprawdzać, to wtedy pokurwię trochę na to, że
muszę się zajmować tymi pierdołami, po czym się za to w końcu zabiorę. Ale
nie wcześniej.

Zaś wycinanie jest według tego:
http://www.iana.org/assignments/ipv4-address-space (w większości morduję
APNIC-a), to raz, a dwa -- wycinana jest tylko operacja POST, więc oglądania
tej strony nikomu nie blokuję.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki