PLDWWW: ????????????

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 26 Wrz 2007, 22:33:45 CEST

On Tue, Sep 25, 2007 at 11:42:11PM +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> Czy naprawdę nie lepiej zrobić moderowania rejestracji?? Ile jest
> tygodniowo _prawdziwych_ rejestracji??
toto nie wiem.

natomiast można w moinie spokojnie stworzyć grupę, która ma prawa
zapisu. i konkretnych zarejestrowanych użytkowników dodawać do tej grupy
;)
(przy czym grupa, to lista osób na stronie, więc prawa do edycji jej
można by nadać każdemu...)

A potem albo nadawać konkretnej stronie prawa dla konkretnej grupy, albo
też globalnie nadać domyślne prawa do edycji danej grupie...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator