Kolejne podejście do dovecot'a

Mateusz Kijowski mateusz.kijowski w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 18:09:30 CEST

Hej,

W załączeniu przesyłam diff kolejnej wersji dovecota porozbijanego na paczki.
Dovecot aż prosi się żeby go porozbijać z racji jego dość modularnej budowy. W
porównaniu do poprzedniej wersji wywaliłem budowanie dovecot-sieve w ramach
dovecot.spec i podbiłem dovecota do 1.0.5.

Przydatna też może być nowa wersja initskryptu - gdy logi pisze sam dovecot
(nie syslog jak domyślnie) po zrotowaniu trzeba mu wysłać SIGUSR1 - stąd
flush-logs w initskrypcie.

Diff jest robiony względem HEAD, paczki budują się elegancko na Ac. Dovecot
zbudowany z tego speca chodzi od niecałego tygodnia na produkcji na Ac. Na Th
nie sprawdzałem (bo w zasadzie nie mam gdzie...).

Może się komuś przyda.

Pozdrawiam,

Mateusz