" Mój pierwszy spec"

Mateusz Kijowski mateusz.kijowski w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 18:29:09 CEST

Hej,

Znalazłem davfs2.spec. Kiedyś potrzebowałem a wersja w cvs wydawała się
baardzo stara. Nie zdecydowałem się podbijać davfs.spec, bo davfs2 ma sporo
zmian, z których najpoważniejszą jest wprowadzenie cache'u. Pozatym ze strony
http://davfs.sourceforge.net można wywnioskować, że davfs (bez cache'u,
0.2.9) jest nadal utrzymywany.

Pakiet dodaje nowego usera i przyznaję że gid/uid 87 wziąłem sobie z
kapelusza - nie doczytałem nigdzie jak można sprawdzić które {g,u}idy są
już "zajęte".

Nie jest to wielki spec, ale i tak byłoby miło gdyby Ktoś przejrzał go i
wytknął mi moje błędy.

Pozdrawiam,

Mateusz.