Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Sob, 29 Wrz 2007, 16:24:36 CEST

Dnia sobota, 29 września 2007, Dariusz Laskowski napisał:

> Jak ja kocham te Wasze gadki o ZU...
>
> To ja tu, kurde, jestem ZU! Jak ktoś jest bardziej zwykły niż ja,
> to niech podniesie rękę, ale... Ostrzegam, że każda podniesiona
> ręka zostanie przeze mnie odrąbana! Weźcie wy się ludzie
> odchrzańcie od ZU. Róbcie PLD czy na co tam macie ochotę...
> ZU się nie interesujcie, OK?
Ciekawy tok myślenia. Uważasz, że guru devel po prostu się rodzą ? Przypływają
jak Gandalf ? Każy kiedyś zaczynał od zera !

> Bla, bla, bla... Zieeew...
Ja dla PLD robię mało - kilka poprawek do speców, sugestie (część chybionych)
kierowanych do RM, kilka wypowiedzi na forum. Oprócztego używam, i zarażam
KOGO MOGĘ !

Jeśli każdy dołoży swoje małe ziarenko, to w sumie trochę się tego nazbiera -
nie wszyscy muszą być jak blues, arekm czy glen - prawda ?

Użytkownicy PLD w dużej mierze rozwiązują swoje problemy sami (fora,
maillisty, własny upór), co stawia userów PLD na wysokiej pozycji w
kontekście wiedzy WTF w tym linuksie się dzieje.

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com