Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 15:54:38 CEST

On Sat, 29 September 2007 13:48:29 +0200, Rafał Cygnarowski wrote:

[...]

> A czy PLD powinna być dla ZU? Czy ZU są ważni? Moim zdaniem tak

Jak ja kocham te Wasze gadki o ZU...

To ja tu, kurde, jestem ZU! Jak ktoś jest bardziej zwykły niż ja,
to niech podniesie rękę, ale... Ostrzegam, że każda podniesiona
ręka zostanie przeze mnie odrąbana! Weźcie wy się ludzie
odchrzańcie od ZU. Róbcie PLD czy na co tam macie ochotę...
ZU się nie interesujcie, OK?

Bla, bla, bla... Zieeew...

ZU
--
Dariusz Laskowski      Jak facet chce pogadać po ludzku, to niech se do pubu
darlas at post.pl      pójdzie. Czego się spodziewał po internecie poza