Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Sob, 29 Wrz 2007, 16:58:49 CEST

Dnia sobota, 29 września 2007, Dariusz Laskowski napisał:

> Ciekawy sposób czytania.
Przeoczyłem coś ? ZU marudzą - ktoś musi, żeby się statystyki zgadzały. Nie
będzie ZU - PLD będzie rozwijać i używać garstka zapaleńców. Chcesz zrobić z
PLD hermetyczne środowisko ? Za PLD nie stoi korporacja a'la Novell. Buildery
same speców i automatyki tworzyć nie będą - obecna automatyka jest na to za
słaba ;-)

> Co ma piernik do wiatraka (oprócz mąki)?!

> "Wiadomość z ostatniej chwili: Kopernik nadal nie żyje!"™
>

> Może w skrócie i łopatologicznie:
>
>   mój przedpiśca: A czy PLD powinna być dla ZU?
>               ja: Pomidor!
>   mój przedpiśca: Czy ZU są ważni?
>               ja: Pooomiiidooor!!!

Chyba na prawdę coś przeoczyłem.. wskażesz co ?

> [...]

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com