Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Piotr Zięcik kosmo w miechow.com
Sob, 29 Wrz 2007, 19:54:45 CEST

Dnia sobota, 29 września 2007, Mariusz Mazur napisał:

> Domagać się możesz. Pytanie, czy odzywałeś się już w tej sprawie do rma?
> (zakładam, że mówimy tu o th i arkum)

Szczerze, to kiedyś (tak ze 3 lata temu) się zgłaszałem i nic z tego nie
wyszło. Od tego czasu sobie czasem speca dłubnę, glibca popsuję i STBR
w changelogu napiszę z różnym skutkiem.

Jak przeczytałem wiadome zdanie, to coś mnie tknęło, nie tyle żeby dostać
dostęp do rzeczonej automatyki, co bardziej żeby sprawdzić czy jest w ogóle
realna możliwość otrzymania stosownych uprawnień. Niestety w czasie kiedy się
o nie starałem takowej nie było, a odpowiedź jaką otrzymałem brzmiała
mniejwięcej tak: "Buildery są dla elity !".

Dlatego proszę potraktujcie moje maile w tym wątku jako sygnalizację pewnego
problemu, na który się kiedyś natknąłem i teraz, gdy widzę taką możliwość
zgłaszam. A chodzi o jawne procedury uzyskania dostępu do różnych elementów
PLD - tak, żeby osoba chętna wiedziała do kogo ma się zwrócić, jakie ma
szanse na przyznanie odpowiednich uprawnień i jakie wymagania musi spełnić.
Pamiętajcie, że nie wszyscy mogą siedzieć cały czas na IRC'u i się
wypytywać ...

--
Pozdrawiam.
Piotr Zięcik