Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 20:31:50 CEST

Dnia sobota 29 wrzesień 2007, Piotr Zięcik napisał:
> Dlatego proszę potraktujcie moje maile w tym wątku jako sygnalizację
> pewnego problemu, na który się kiedyś natknąłem i teraz, gdy widzę taką
> możliwość zgłaszam. A chodzi o jawne procedury uzyskania dostępu do różnych
> elementów PLD - tak, żeby osoba chętna wiedziała do kogo ma się zwrócić,
> jakie ma szanse na przyznanie odpowiednich uprawnień i jakie wymagania musi
> spełnić. Pamiętajcie, że nie wszyscy mogą siedzieć cały czas na IRC'u i się
> wypytywać ...
Ha... przed chwilą posłałem mejla z opisem podobnego problemu jaki miałem...
tylko jakoś w tamtym poście nie wiedziałem jak to ująć;)
Zgadzam się z tym co napisałeś w 100%. To, że w PLD dokumentacja kuleje to da
się usprawiedliwić brakiem mocy przerobowych. Jednak nie da się wytłumaczyć
braku opisu procedur pozwalających uzyskać dostęp do różnych rzeczy.
- co zrobić aby zostać developerem (czytaj: móc komitować spece)?
- co należy zrobić aby móc posyłać test buildy na TH, AC (Ti?;))?
- co należy zrobić aby móc posyłać upgrejdy na TH, AC?
- co należy zrobić aby móc przenosić pakiety do main, jak to robić?
- jaką ogólnie drogę musi przejść program aby dostał się on do
th-main/ac-updates (tworzenie speca, test-build, build, przeniesienie z
test(?)/ready do main)? A dokładniej jaka jest procedura z tym związana czyli
kogo nudzić, jakich narzędzi używać na poszczególnych etapach.
- kogo nudzić o fizyczny dostęp do builderów?
- jak zaktualizować dokumentację?

Owszem niektóre rzeczy są w dokumentacji ale jest ona:
- pofragmentowana (trzeba składać informacje z różnych dokumentacji)
- przestarzała
- ma braki

Tak, wiem, wiem - zrób se sam... tylko, że żeby stworzyć opisy procedur
musiałbym mieć najpierw uprawnienia i musiałbym znać procedury których nie
znam bo ich opisy muszę dopiero stworzyć;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic