Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 20:07:17 CEST

Dnia 29-09-2007, So o godzinie 13:48 +0200, Rafał Cygnarowski pisze:

> Mam wrażenie, że "stara krew" ma już zbyt wiele obowiązków i nie dłubie tyle
> ile by chciała, a "nowa krew" ... cóż jest toporna w przejmowaniu pracy
> starszych developerów.

Widzę jeszcze jedną niepokojącą tendencję. W ciągu ostatniego roku
poważnie spadła aktywność na listach devel, users i na forum. Ilość
wysyłanych postów spadła jakieś 2-3 razy co nie jest wg. mnie dobrym
znakiem. Wiem co większość z Was sądzi o ZU (forum i lista users) ale to
ZU właśnie są beta testerami dystrybucji. Nawet jeśli jeden na trzy
zgłoszone błędy nie istnieją to i tak jest jakaś korzyść.

Obawiam się odpływu ludzi od PLD. Chciałbym się mylić, ale jeśli liczba
użytkowników i deweloperów spadnie poniżej jakiejś masy krytycznej, to
rozwój dystrybucji stanie pod znakiem zapytania. Wolniejszy rozwój
będzie owocował jeszcze większymi brakami kadrowymi itd.

--
Paweł Kwiatkowski
email/jid: qwiat(AT)pld-linux(DOT)org