Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 20:38:54 CEST

Dnia sobota, 29 września 2007, Paweł Kwiatkowski napisał:

> Widzę jeszcze jedną niepokojącą tendencję. W ciągu ostatniego roku
> poważnie spadła aktywność na listach devel, users i na forum. Ilość
> wysyłanych postów spadła jakieś 2-3 razy co nie jest wg. mnie dobrym
> znakiem. Wiem co większość z Was sądzi o ZU (forum i lista users) ale to
> ZU właśnie są beta testerami dystrybucji. Nawet jeśli jeden na trzy
> zgłoszone błędy nie istnieją to i tak jest jakaś korzyść.
>
> Obawiam się odpływu ludzi od PLD. Chciałbym się mylić, ale jeśli liczba
> użytkowników i deweloperów spadnie poniżej jakiejś masy krytycznej, to
> [...]

Nie chciałem poruszać tego tematu, ale... skoro już to zrobiłeś to pozwolę
sobie skwitować to w jednym zdaniu: osobiście za długo jestem już związany
z PLD, żeby teraz swoje manatki pakować i dłubać w OpenSuse lub Fedorze i
mam szczerą nadzieję, że do tego nie dojdzie...

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl

PS. ale jakby co... to ostatni wyłącza ep09...