Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Sob, 29 Wrz 2007, 20:39:16 CEST

29-09-07, Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl> napisał:

> Widzę jeszcze jedną niepokojącą tendencję. W ciągu ostatniego roku
> poważnie spadła aktywność na listach devel, users i na forum. Ilość
> wysyłanych postów spadła jakieś 2-3 razy co nie jest wg. mnie dobrym
> znakiem. Wiem co większość z Was sądzi o ZU (forum i lista users) ale to
> ZU właśnie są beta testerami dystrybucji. Nawet jeśli jeden na trzy
> zgłoszone błędy nie istnieją to i tak jest jakaś korzyść.
>
> Obawiam się odpływu ludzi od PLD. Chciałbym się mylić, ale jeśli liczba
> użytkowników i deweloperów spadnie poniżej jakiejś masy krytycznej, to
> [...]

Chyba dobrze się obawiasz. Ale też trudno się dziwić. Mamy w tej chwili 2 linie:
stabilną i przestarzałą Ac (*) i Th której się na razie boję (**). To nie jest
IMO dobry wybór dla użytkowników desktopów.

(*) X11 zamiast xorg (a buntu ma Compiza i kostkę), starszy kernel,
Gtk+2 2.8, Gnome jakieśtam (pewnie też stare).
(**) Być może bezpodstawnie, ale założyłem sobie, że do czasu gcc-4.3
(i spadku liczby regresji w bugzilli gcc) nie zmienię aktualnie używanego 3.4.