Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 21:01:32 CEST

Dnia 29-09-2007, So o godzinie 20:39 +0200, Łukasz Krotowski pisze:

> Chyba dobrze się obawiasz. Ale też trudno się dziwić. Mamy w tej chwili 2 linie:
> stabilną i przestarzałą Ac (*) i Th której się na razie boję (**). To nie jest
> IMO dobry wybór dla użytkowników desktopów.

Nie ma co się bać Th, a zwłaszcza na  workstacji - działa doskonale, z
kostkami i innymi fajerwerkami. Gorzej z serwerami, w th są permanentne
problemy z LinuxVserwer, a ja bez tego nie stawiam produkcji. Ac ciągle
żyje (ukłon dla hawka) więc nie ma problemu.

--
Paweł Kwiatkowski
email/jid: qwiat(AT)pld-linux(DOT)org