Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Sob, 29 Wrz 2007, 21:54:32 CEST

> Być developerem, zgłosić się do RM Ac (glen) / Th (arekm).

Khm. Nie zebym sie czepial, ale nic mi nie wiadomo abym przestal pelnic
funkcje RMa Ac :) Owszem, mniej sie zajmuje PLD z powodow, ktore w tym
watku juz kilkukrotnie wymieniano (-ENOTIME) dlatego tez glen pomaga
jako, hm, coRM czy jak to nazwac. Second in command czy cos tam.

> Nie wiem jak
> Hawk się zapatruje na puszczanie zleceń do Ti.

Przyjme kazdych chetnych o ile spelnia nastepujace warunki:

1. Jak cos zaczniesz to dokonczysz albo powiesz wprost, ze nie dasz rady
tego zrobic i zeby cofnac zmiany.
2. Jak cos sknocisz to poprawisz.
3. Bedziesz w swoich dzialaniach dbal o zaleznosci miedzy pakietami.
Problemy z zaleznosciami maja z zalozenia w Titanium nie wystepowac.
4. Bedziesz wprowadzal swoje zmiany/puszczal paczki pamietajac o szeroko
pojetej "stabilnosc", gdzie stabilnosc != max(uptime).

Ale to wszystko dopiero gdy przebudowane bedzie bazowe Titanium i
przygotuje chroot dla ewentualnych chetnych do przetestowania tej
nieoficjalnej linii PLD. ETA unknown bo poki co mam powazny problem z
segaultujacym rpm na x86_64.

M.