Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 11:32:17 CEST

On Sat, Sep 29, 2007 at 21:50:01 +0200, Kamil Dziedzic wrote:

> tak naprawdę się czegoś dowiedzieć to trzeba wejśc na IRC'a co wg mnie jest
> złe bo nowy, kulturalny developer zacznie logicznie od czytania dokumentacji

No właśnie - ostatnio szukałem jakiegoś szczegółu kosmetycznego odnośnie
wpisywania w specu. Skończyło się na przeszukiwaniu SPECS, mimo że
mógłbym się założyć, że GDZIES w PLD-doc to widziałem.

> i szukania opisu procedur (jak stworzyć speca, gdzie go posłać, co zrobić aby
> mieć rw do cvs'u) a nie o pytania na IRC'u.

Proponuję, aby poprzedni mail wrzucić do CVS-u i pouzupełniać, zamiast
pisać dalej tu.

> Ale skoro się juz wypowiedziałeś to pozwole sobie skomentować aby dokładniej
> naświetlić sprawę;)

Zróbcie to w CVS-ie bezpośrednio, albo nie zapomnij pod koniec wrzucić;)

> Brak info jak. Obecnie !stbr lub make-request dla th. Dla AC chyba tylko
> make-request (trzeba mieć uprawnienia, trzeba odesłać do info jak je zdobyć)

Kiedyś to się sprowadzało do ugadania z RM i wrzucenia klucza PGP. Ale
ja do PGP nie mam szczęścia, ciągle zapominam hasła...

> +/- ile? I co jeśli po tym czasie dalej nie trafiła paczka do main mimo braku
> uwag? Męczyć RM'a? Olać?

Ostatnio była bitwa, bo uszkodzony postfix poszedł po 12 godzinach.
Minimum 24 godziny, zalecane 3 dni, chyba że jakiś istotny secfix.

Oraz w CVS.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>