Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Sob, 29 Wrz 2007, 22:15:37 CEST

> - co należy zrobić aby móc posyłać test buildy na TH, AC (Ti?;))?

Ac: mailnac do mnie czy skontaktowac sie w jakikolwiek inny sposob.
Ti: opisalem w innym mailu.

> - co należy zrobić aby móc posyłać upgrejdy na TH, AC?

Ac: jak wyzej + jakies umotywowanie czemu sie uwaza, ze sie nic nie
zepsuje ;)

> - co należy zrobić aby móc przenosić pakiety do main, jak to robić?

Jak juz wspomniano, to robi RM i jego ewntualni pomocnicy, ktorych
zazwyczaj sam wybiera.

> - jaką ogólnie drogę musi przejść program aby dostał się on do
> th-main/ac-updates (tworzenie speca, test-build, build, przeniesienie z
> test(?)/ready do main)? A dokładniej jaka jest procedura z tym związana czyli
> kogo nudzić, jakich narzędzi używać na poszczególnych etapach.

W przypadku Ac aby pakiet trafil do updates musi on:

1. Zbudowac sie na wszystkich architekturach.
2. Miec spelnione wszelkie zaleznosci oraz nie psuc zadnych zaleznosci.
3. Przelezec w ready co najmniej 48 godzin w czasie ktorych nie zostana
zgloszone zadne problemy, bledy itp.

Samego przenoszenia dokonuje RM.

Pierw pakiet powinien trafic do test, chyba ze sie jest pewnym iz zmieli
sie poprawnie. Potem nalezy meczyc kogos uprawnionego do puszczania do
ready (lista uprawnionych jest tu:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/PLD-doc/PLD-who_is_who). Potem:
patrz powyzsze punkty.

> - kogo nudzić o fizyczny dostęp do builderów?

RMa. Ale trzeba to baaardzo dobrze umotywowac.

Moze bede powtarzal za mmazurem (albo i nie), ale dobra rada dla osob
chcacych cos robic dla PLD: nie bojcie sie pytac! Nikt was nie ugryzie!
Jak czegos nie wiecie, o cos chcecie sie zapytac, w czyms upewnic
piszcie maile czy lapcie na jabberze/irc. Nic nie ryzykujecie.

M.