Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Nie, 30 Wrz 2007, 01:12:07 CEST

Dnia sobota, 29 września 2007, Paweł Kwiatkowski napisał:
> [...]
> Gorzej z serwerami, w th są permanentne problemy z LinuxVserwer, a ja bez
> tego nie stawiam produkcji.

[code]
Uruchamianie vrpm-preload --install -vh --root /vservers/v-flux --noorder...
Przygotowywanie...          błąd: nie można otworzyć indeksu Basenames przy
użyciu db3 - Nie ma takiego pliku ani katalogu (2)
[/code]

o tym mówisz ?

Z tego co wiem, to jest rozwiązywane z MNIEJ lub bardziej udanym efektem. Dla
mnie to też sól w oku.
Patrys wypisal na swym blogu kilka rzeczy które są TODO aby coś w tej kwestii
wymodzić.

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com