[RCD] PLDRescueCD 2.95 2008-03-16

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 4 Kwi 2008, 21:13:08 CEST

On Sun, Mar 16, 2008 at 10:57:14PM +0100, Arkadiusz Patyk wrote:
> Witam
>
> Nowa wersja RescueCD do potestowania:
> http://rescuecd.pld-linux.org/download/PLDRescueCD-2.95/
>
> Pakiety aktualne z TH, kernel 2.6.24.3-0.2.
>
> Dzięki zbyniu za pomoc z kernelem i okolicami.
spędzony dziś dzień:
- po mkfs.xfs z nowego rescue na dyskach i wrzucaniu na nie plików -
  strasznie wolny zapis. Przegranie kilkudziesięciu tysiecy plików
  trwało.. no.. parę godzin.
- po tym wszystkim - nie zadziałał grub (aczkolwiek nie dam głowy czy to
  akurat problem z utworzonym xfs-em
- na koniec okazało się że utworzonego nowym rescue xfs-a nie jestem w
  stanie zamontować z poziomu starszego rescue (komunikat o błędnej
  wersji xfs czy jakoś tak)

Koniec końców - skończyło się użyciem starszego rescue.

Ma ktoś jakieś pomysły? :)

W każdym razie przestrzegam.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała