[RCD] PLDRescueCD 2.95 2008-03-16

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pią, 4 Kwi 2008, 21:43:22 CEST

Dnia 2008-04-04, pią o godzinie 21:13 +0200, Andrzej 'The Undefined'
Dopierała pisze:

> spędzony dziś dzień:
> - po mkfs.xfs z nowego rescue na dyskach i wrzucaniu na nie plików -
>   strasznie wolny zapis. Przegranie kilkudziesięciu tysiecy plików
>   trwało.. no.. parę godzin.
> - po tym wszystkim - nie zadziałał grub (aczkolwiek nie dam głowy czy to
>   akurat problem z utworzonym xfs-em
> - na koniec okazało się że utworzonego nowym rescue xfs-a nie jestem w
>   stanie zamontować z poziomu starszego rescue (komunikat o błędnej
>   wersji xfs czy jakoś tak)
>
> Koniec końców - skończyło się użyciem starszego rescue.
>
> Ma ktoś jakieś pomysły? :)

Nowy mkfs.xfs tworzy system plików z opcjami których nie rozumieją
starsze kernele. Spróbuj:
# mkfs.xfs -l version=1 -l lazy-count=0 -i attr=0 ...

przy okazji przypominam o problemach ext2/ext3 vs grub, o których
niedawno pisałem.

--
Paweł Kwiatkowski - administrator - Internet Center Polska
WWW:               http://icenter.pl