kde4-dolphin

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 7 Kwi 2008, 19:22:23 CEST

W dniu 7 kwietnia 2008 08:37 użytkownik Bart. <uzi18 w o2.pl> napisał:

>  Instalacja kde4-dolphin pociaga za soba uaktualnianie konquerora do kde4-konqueror.
>
>  Czy to tak musi byc? Moze daloby sie to jakos pogodzic?

Nikt Ci nie broni tego pogodzić. Ja zrobiłem tak jak jest bo już kde3
nie używam i mi nie zależy żeby było inaczej. Dolphin jest jednak
paczką dla kde4. Tak wiem, że takie kubuntu sobie używa tego pod kde3
ale nie wiem po co, no ale jak ktoś ma takie potrzeby... stąd patrz na
pierwsze zdanie, które napisałem - jak Ci się uda pogodzić, zaproponuj
zmianę, albo komitnij od razu do CVSu. Tylko przede wszystkim, taka
zmiana nie ma psuć instalacji/upgradów w środowisku gdzie poldek ma
"wycięte" kde3.