kde4-dolphin

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 21:27:43 CEST

Dnia poniedziałek 07 kwiecień 2008, Bartosz Świątek napisał:

> Nikt Ci nie broni tego pogodzić. Ja zrobiłem tak jak jest bo już kde3
> nie używam i mi nie zależy żeby było inaczej. Dolphin jest jednak
> paczką dla kde4. Tak wiem, że takie kubuntu sobie używa tego pod kde3
> ale nie wiem po co, no ale jak ktoś ma takie potrzeby... stąd patrz na
> pierwsze zdanie, które napisałem - jak Ci się uda pogodzić, zaproponuj
> zmianę, albo komitnij od razu do CVSu. Tylko przede wszystkim, taka
> zmiana nie ma psuć instalacji/upgradów w środowisku gdzie poldek ma
> "wycięte" kde3.

Źle zrozumiałeś. Chodzi o to, że w tej chwili nie jest możliwe zainstalowanie
kde4 obok kde3.

Dokładnie to widzę, że kde4-konqueror-libs chce uaktualnić konqueror-libs. Też
widzę, że kde4-kdelibs uaktualnia kdelibs-shared. Nie znam się na tym
kompletnie, więc tak sobie strzelam, że pewnie biblioteki dostarczane przez
jedną paczkę są nowsze więc rpm/poldek próbuje je uaktualnić. Nie mam bladego
pojęcia jak takie coś poprawić/naprawić? Ktoś poprawi? Podpowie jak to
poprawić i/lub co gdzie poczytać aby się nauczyć?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic