[Th] Po upgrade xservera i Mesy zdycha kwin

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 7 Kwi 2008, 20:22:02 CEST

2008/4/7 Michał Łukaszek <mlukaszek w gmail.com>:
>  >  nie wysypało.
>  Niestety, po restarcie komputera KDE wstało od nowa i kwin znowu zdechł.
>
>  Partyzanckie rozwiązanie:
>  ctrl+alt+f1, logowanie w konsoli, po czym
>  DISPLAY=:0 kwin --replace &
>  logout
>  alt+f9
>
>  I wtedy działa.
>  Ktoś(tm) ma jakiś lepszy pomysł?

Zainstaluj kernel 2.6.24.4 i apport, a potem przyślij kompletny log
padu z /var/crash (apport to narzędzie do automatycznego łapania
crashlogów z całego systemu).

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution