kde4-dolphin

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 21:53:49 CEST

Dnia poniedziałek 07 kwiecień 2008, Patryk Zawadzki napisał:
> Nie używam kde, ale widzę, że kde4-kdelibs ma wyraźnie wpisane dla
> *-shared: Obsoletes: kdelibs-shared
>
> Jeśli nie ma między nimi kolizji (ćwiczenie do domu, nie używam kde),
> to można je zainstalować obok siebie i powyższa linijka jest
> nadmiarowa/nieprawdziwa.
Oj... mój błąd... tego drugiego nie sprawdziłem myśląc, że będzie to to samo
co w wypadku kde4-konqueror-libs.

Rewizja w której dodane Obsoletes:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/kde4-kdelibs.spec?r1=1.38&r2=1.39

Jak na moje oko to nie powinno być tego Obsoletes. To chyba jakaś pozostałość
po zmianach. Do tego na pewno kde4-kdelibs nie dostarcza dokładnie tego co
kdelibs-shared np. pierwszej z brzegu binarki "/usr/bin/checkXML". Ale niech
się wypowie/poprawi ktoś kto grzebał w kde4.

A czy nie ma kolizji? Nie wiem ja się w ogóle kde4 jeszcze nie bawiłem ale
nawet jeśli jest to trzeba zrobić żeby nie było;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic