kde4-dolphin

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 7 Kwi 2008, 21:31:41 CEST

2008/4/7 Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl>:
>  Dokładnie to widzę, że kde4-konqueror-libs chce uaktualnić konqueror-libs. Też
>  widzę, że kde4-kdelibs uaktualnia kdelibs-shared. Nie znam się na tym
>  kompletnie, więc tak sobie strzelam, że pewnie biblioteki dostarczane przez
>  jedną paczkę są nowsze więc rpm/poldek próbuje je uaktualnić. Nie mam bladego
>  pojęcia jak takie coś poprawić/naprawić? Ktoś poprawi? Podpowie jak to
>  poprawić i/lub co gdzie poczytać aby się nauczyć?

Nie używam kde, ale widzę, że kde4-kdelibs ma wyraźnie wpisane dla *-shared:
Obsoletes: kdelibs-shared

Jeśli nie ma między nimi kolizji (ćwiczenie do domu, nie używam kde),
to można je zainstalować obok siebie i powyższa linijka jest
nadmiarowa/nieprawdziwa.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution