[Th] Upgrade apport - jak rozumieć ten błąd?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 11:07:10 CEST

On Wed, Apr 09, 2008 at 09:32:26 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> Za stary kernel masz na pokładzie.

Albo rpm, który nie rozumie uname() - jak na przykład u mnie. Jakoś
wybitnie mi się nie podoba, co się dzieje w PLD wokół rpma (db, lzma,
zależności od katalogów, niedziałające PreReq i sto innnych problemów z
kolejnością (de)instalacji). Uważam, że tak krytyczny system nie
powinien w ten sposób się sypać i zastanawiam się nawet nad instalacją
rpma od RH.

Swoją drogą spadek jakości pakietów w stosunku do Ac jest bardzo wyraźny
(że już nie wspomnę do Ra!) - a to jest opinia nie tylko moja, ale i
znajomych, którzy PLD (jeszcze) używają albo już nie. Szczególnie nie
pomaga tu puszczanie w świat ewidentnie spieprzonych pakietów (rpm,
geninitrd, postfix, xserver) - warto byłoby poszukać, któż to taki ma w
dupie wszystkich innych i zupełnie nie testuje zmian...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>