[Th] Upgrade apport - jak rozumieć ten błąd?

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 12:11:25 CEST

Dnia Wed, 9 Apr 2008 11:07:10 +0200
Tomasz Pala wrzucił(a) mi do skrzynki list o następującej treści:

> Swoją drogą spadek jakości pakietów w stosunku do Ac jest bardzo wyraźny
> (że już nie wspomnę do Ra!) - a to jest opinia nie tylko moja, ale i
> znajomych, którzy PLD (jeszcze) używają albo już nie. Szczególnie nie
> pomaga tu puszczanie w świat ewidentnie spieprzonych pakietów (rpm,
> geninitrd, postfix, xserver) - warto byłoby poszukać, któż to taki ma w
> dupie wszystkich innych i zupełnie nie testuje zmian...
W zasadzie nie widzę celów jakie ma przed sobą TH? Jakiś numerek kernela?
Xorg? Czy tak lecimy, z tym wszystkim i jak kiedyś listy i bugtrack'i
ucichną to znaczyć będzie, że jest ok i wszystko mrozimy? Jest jakieś
ogólne todo do tej wersji PLD?

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski