[Th] Upgrade apport - jak rozumieć ten błąd?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 16:45:42 CEST

On Wed, Apr 09, 2008 at 12:48:38 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> "testową" to źle powiedziane. Na pewno korzystającą z najnowszych wersji
> softu. Wersji beta można się spodziewać ale bety zostały mocno przystopowane
> w Th (choć są takowe: driver intel, qt, compiz).

Bardziej tutaj winię radosną twórczość deviloperów (nie wiem których,
nie mam siły szukać), niż wersje bleeding edge.

A SZCZEGÓLNĄ alergię mam na wszelkie %post - tyle razy, co mi spieprzyły
konfigurację, że nie wspomnę już o ich zamierzonym _prawidłowym_
działaniu, po którym nie pozostawia oryginalnej konfiguracji z
niezmienionym timestampem pliku...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>