Koszerna lokalizacja skryptów CGI

Mateusz Kijowski mateusz.kijowski w gmail.com
Śro, 9 Kwi 2008, 17:51:50 CEST

Hej,

Mam zamiar serwować repo mercuriala przez apacza i ze zdumieniem zauważyłem,
że PLDowa paczka nie zawiera skryptów cgi mercuriala. Nie jest to jakiś
straszny problem, umiem sobie przerobić speca. Problem leży gdzie indziej -
nie wiem gdzie wrzucić pliki cgi. W pakietach zawierających takowe przyjęto
różne konwencje: git-core-gitweb trzyma je sobie w /usr/lib/cgi-bin, nut-cgi
w /home/services/httpd/cgi-bin, qdbm-cgi w /usr/lib/qdbm.

Stąd moje pytanie - czy skrypty cgi mogą sobie leżeć gdziekolwiek, czy jest
jakaś lokalizacja "zalecana"?

--
Mateusz