Ostatnie zmianu w kernel.spec -r LINUX_2_6 - czy o taki efekt chodziło?

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 00:55:07 CEST

On Wed, Apr 09, 2008 at 08:10:20PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia środa, 9 kwietnia 2008, Kacper Kornet napisał:
> [...]

> Poprawiaj, jeśli chcesz :-)

Poszło.

> Na razie testuję powyższą poprawkę plus ficzery tuxonice - na razie
> zastanawiam się, jakie moduły tak na prawdę trzeba ładować i dlaczego
> geninitrd nie wsadza ich sam do initrd tylko muszę je sam wpisywać do
> /etc/sysconfig/geninitrd.

Ja mam tuxonice_compress, tuxonice_swap i tuxonice_userui. Tyle, że bez
pierwszego i ostatniego można się obejść, a środkowy zastąpić czymś
innym.

--
  Kacper Kornet